TeMaN-TeMaN SaYe!!

Sunday, March 23, 2014

Wajah kesayangan hamba.

salam.
March 6 hari
April 28 hari
Mei  31hari
june 27 hari
so bersamaa dengan 92 hari lgi untuk terus berada di kolej jururawat masyarakat kangar..
x lama dah. 
selepas itu. xtau berapa lama akan berada di rumah. *klu kat umah tu tak kisah pon berapa lama pon*
then insyaallah akan memasuk alam pekerjaan..
harap.harap dapat di perak tengah. pilihan penempatan pon dah di isi. dengan harapan permintaan dapat di penuhi.. amin....
.
.
tapi bulan mac ni terasa teramat lah lambat..
xsabar nk end of mac.. xtau sebab ap.
padahal second week april nti trial exam.
persiapan habuk pon xde..
knpe nk tggu mac abs pon ak pon xtau..
.
.
yang pasti insyaallah april ni akan balik kampung jugak walau cam mne2 pon.
walaupon cuti hanya dua hari..
sebab x saba dah nak jumpe wajah.wajah kesayangan..
.
.
.
.

.
.

.
.

.
.
.
.

.
.

.
.

.
.

.
.
sekian...




Thursday, March 20, 2014

home sick.

salam..
indah nya berada di kampung. nikmat sangat.sangat.
alhamdulillah dapat merasai nikmat nya..
walaupun hanya dalam mimpi...
.
.
bunda help me...
nak balik kg...
setelah membuat perhitungan nak masuk 3 bulan dah xbalik...
lama.. insyaallah next month balik kot...
walapun cuti xde tapi tetap nak balik...
.
.
entry macam tergantung. tbe2 kate mimpi
nak balik kg. then k bye..

Monday, March 17, 2014

09.03.14

salam...
agak seminggu dah terlepas tarikh tu kan..
usia dah meningkat la ija oiit...
so sila matang kan diri anda..
untuk bufday kali ni xde selebrate kat lua ngn member cam tahun.tahun yang dulu.
sebab last year.last sem at kolej jururawat masyarakat kangar ni..
banyak bnde yang kne setlle kan.
buku cross, video, n macam.macam lah..
so potong kek kat blik je ngn rumate.rumate aras ni...
.
.
tq all the wishes.
thank u for the kek.
thank u for the roses.
thank u for the topup.
thank u for the purfume.
thank u for the scarf.
n special thank u for the puma...
.
.
gambar ade tp tak jumpa cable plak nk transfer kan gambar.gambar tu sume..
so entry tidak menarik lah jawapan nye..
k lah. jumpa entry...
k daaa....

Friday, March 14, 2014

kami nak berkhidmat.

salam..
kegembiraan umtuk meniti saat-saat akhir untuk bersama..
.
.
after perhimpunan pg bulanan.
cakap.cakap ngn en driver biar lambat pg kje asal selamat.
padahal nye biar lambat sampai wad. sebab malas kot.. huhu..
pesan macam2kat en driver. suh baca doa naik knderaan lah.
tggu kawan tu lah.tunggu kawan ni lah..
dah ini lah hasil nye..
.

.
.
macam.macam aksi dalam tu kami buat.
mengalahkan orang yang nak balik bercuti.
padahal nye nak g hospital je. untuk klinikal.

.
.
tengok tu sanggup bersempit asalkan dapat bergambar..
pic yang dua diatas ni
taken by en wan. dia driver kolej.
memang sempoi lah..
bleh kawtim klu ngn die..
best giler. thank u la en. sebab kerenah budak.budak2 ni..
.
.
ni adalah first pic
taken by kawan kteorg. 
tengok lah 4 org je. pastu kau tengok. sume kaki cmre kot..

.
.
semoga persahabatan kita terus terjalin dengan indah..
jangan ade dengki diantara kita kan..?

.
.
ok lah..
skrg ni agak bz skit.
untuk gerak mencari mh370.
eh. silap.silap. mencari tmpat untuk event kolej.
.
.
k lah..
jumpa nti
bye