TeMaN-TeMaN SaYe!!

Monday, December 13, 2010

AKHIRNYE....

hai sume...
setelah membuka untuk membaca blog2 yang telah saya ikuti, saya jadi berani nak men-publishkan apa yg tgh saya rase skarang.. :) thanks girl. 

BTW, ENTRI NI TIADA NIAT NAK BUAT SESAPA TERASA. TAPI, SIAPA MAKAN CILI, DIA TERASA PEDASNYA !!! :)

Saya dengan rasa merendah diri dan menyedari sape saya,meminta maaf atas kesilaplakuan saya terhadap korang sume.
-
-
Saya memang sangat-sangatlah ta faham dengan perangai mereka mereka yang bercerita  atau membabitkan saya di dalam cerita untuk memburuk-burukkan saya. syok sangat ke bercerita pasal Azizah Ahmad Damahuri ? uhh pelis lah
-
-
Utk pengetahuan korang, saya tahu apa yang saya lakukan.... dan telah berfikir panjang sebelum bertindak....alhamdulillah.

Ye.. memang saya tau ramai sangat dah backstab saya dengan sesuka hati. sebab, ape saya pown tak tau...
-
-
And this time, still saya masih akan keep on silent dengan "korang"... sebab rakan rakan yang lain juga banyak bagi nasihat kat saya berkenaan "korang" :) jadi saya sedikit pon tidak mengambil endah tentang hal ni...
-
-

my mr right juga telah banyak bagi nasihat kat saya supaya jangan layan perangai bebudak "korang" tuh...
-
-

And yes, this is about FRIENDS...seperti entry sebelom nie. sebab friend macam macam boleh jadi...
-
-
tiba tiba saya singgahs ke page kamu dan melihat sesuatu yang tidak layak berasa di page kamu...
-
-
and selidik dulu before sesi tuduh menuduh berlaku :) selidik byk2 taw?

And you should know that you've spoiled my friend mood. today. the history. saya juga sakit hati bagi pihak MY... sebab tak pasal pasal MY.... bergado dgn someone.
 dari dulu lagi kau dah bercakap hal aku. kawan kau juga yg menyampaikan kat aku nieh.... But still aku layan kau baik baik sebab bagi aku, kawan mestilah di layan dengan elok :)
-
-

bukan nak cakap diri baik, tapi untuk Information korang, aku sikit pon tak berasa hati atau tergugat dgn plan or pape yg "ko" buat , membabitkan aku. Yelah, mulot tempayan boleh la kite tutup tapi, mulot orang  nak tutup cam ne kan.. :)
-
 
And jika aku sebut nama "korang" kat sini, mesti tak elok kan...? sebab aku dah belajar tak baik aib kan orang di laman sosial ni yg dah confirm2 ada pembaca. so sesape pon buleh terasa dgn ape yg berlaku di fb @ di blog...
-
-
and aku mmg tahu and yakin  yg kau selalu melawat blog ni sbb nak tahu ape latest story....
FYI again, entri2 sebelom ni tak pernah ada yg berkisahkan tentang kau. :)
Let this be the first..and last. Mana semangat kawan or CLOSED fren yang kau kate dulu tuh? masih Tertanya.

ohh pape pon, aku dah malas nak melayan kerenah macam nie.tak mendatangkan apa2 \ pon... tak pernah pon pinjam barang kau or duit kau kan? :) sampai di sini sahaja.
if aku salah, then i will NOT say sorry. :)
tersenyum sinis

p/s : sesiapa sahaja boleh terasa and jangan terasa if nie bukan berkisah tentang kalian :)
tahap kemarahan aku dah boleh di kawal.
-
-
SALAM...

No comments:

Post a Comment