TeMaN-TeMaN SaYe!!

Wednesday, December 29, 2010

SAYA BLOGGER PERAK!!

aku adalah blogger yang berasal dari negeri PERAK DARUL RIDZUAN...
acelinye entry nie, aku dapat tahu dari sahabat blogger ak yang berade di side bar blog aku tuh...
die join blog nie...
aku pown nak join lah...
mane la tau kot2 dapat sahabat blogger yang ramai...

so kalau korang nak join gak leh la klik kat SINI ye wahai blogger2 sekalian...

untuk join aku kene bagi information yang diperlukan seperti yang ditulis kat BPM...
 
nama: cik ieja
status: Bujang
cara Hubungi : Facebook
daerah/ jajahan : di kampung gajah (perak tengah)
Tempat tinggal : kampung teluk (rumah Perent)
Apa yang Menarik : macam2 ade...yang terhampir dengan tempat aku tempat bersejarah la kompleks sejarah pasir salak, menara condong...

 




pic kat ats tuh dekat marina island, lumut perak..


kat perak gak ade swah padi yang indah permandangan nye...

n banyak lagi sebenarnya tempat menarik kat negeri perak nieh..
 

No comments:

Post a Comment