TeMaN-TeMaN SaYe!!

Tuesday, January 25, 2011

BLOGGER vs FACEBOOK

nampak habuk semakin tebal kat belog cik ieja nie...
* fuhfuhfuh tiup2 sikit kat belog aku yang berhabuk ni..*
bukan tak nak menhupdate belog nie tapi disebabkan kesuntukan masa
ai maklum lah bakal pn sri kowt...
hoho..
* terlebih berangan la pulak*
tapi seriuslly nye memamg banyak sangat entry yang nak aku share dengan korang..
-
-
before ni ak cter pasal bahana facebook tapi kali ni aku nak story pasal Blogger vz Facebook..




memang terasa FB sekarang nie semakin hambar..  bilangan kawan boleh dikate kan meninggakat
ye la hari-hari mesti ade friend request tapi nape wall agak suram kan..?
-
-

Wall FB now dah jadi cam tempat sidai tudung, sidai kain, tempat make up.. Mana semua manusia pegi? Dasar stalker aje ke? ish aku Delete kang.. Add orang tapi tak bercakap pon..
Main add jeh..kalau tak nak kawan sudah, tak perlu nak add-add tambah kawan kau sampai beribu-ribu.
-
-
Mari beralih kepada blogging.. sila  tepuk tangan ramai-ramai ye..
welcome.. aku kan orang baru, tapi ada juga yang sudi singgah sini walau punya beribu follower..
*bukan nak bodek ok terharu je*
 Ada tu pulak singgah & bagi comment..wah. Banyak nye masa korang..
*mata bersinar tanda touching*
Kalau kat facebook wall tu seminggu kadang-kadang sama je tak ada perubahan pon..
Semua tahu nak LIKE je. Bagi la feedback at least..
-
-
Tetiba rasa nak tutup facebook dan nak jadi full time blogger..
Nih yang semangat lagi nak tulis lagi entry menarik untuk tatapan korang..
Terima kasih ye kalian sudi jenguk blog tak seberapa ni.. 
InsyaAllah akan ku cuba entry yang umphh untuk kita kupas sama-sama..
Jangan segan-segan tinggal jejak so i can follow and discuss the matter on your blog .
-
-
wat taknak follow??
Taknak follow saya pon tak pe ^_^..
 kalau rasa tak best tinggalkan je komen kata takbest..
mana tau bole improve. kan kan?
-
-
Bye Facebook..
*ye ye je tapi memang aku nak deactive kan facebook* 
then Hello Bloggers.. mari menghidupkan blog masing-masing dengan entry yang mantop..
niat ikhlas/jahat akan menampakkan hasil at the end..

No comments:

Post a Comment