TeMaN-TeMaN SaYe!!

Monday, June 20, 2011

symtom malas berblogging

1. fever symtom-yakni,aku akan berasa hening kapla setiap kali menaip panjang panjang. jari jemari agak lemah seakan tidak lagi berdaya..HAHA kamu sudah tertipu!padan muka =p


.
.

2.wifi yang macam kurakura membantutkan nafsu berblogging ku.

.
.

3.emo.emo setelah pulang dari pasar malam sambil menggendong bungkusan makanan yang banyak seperti orang tak makan satu tahun.emo didatangi dengan dua orang hamba Allah nie, yang datang bersalam dan meminta maaf kat aku *terpikir kenapa**ouh peristiwa dulu* tapi bila aku balik je boleh plak dua orang hamba Allah tu cakap-cakap tentang aku di mukabuku..HIPOKRIT
.
.


4.hari hari yang bosan.terasa hari-hari dan masa masa yang berlalu sangat la lambat. lambat ke.?bukankah di zaman ini masa berlalu dengan pantas cik ieja??
.
.

5.
hari sudah malam.bermakna ini aku kene tido. sebab kita mesti mendapatkan time tido yang secukupnya kan.? dan mengharap kan mimpi-mimpi indah datang..huhu sungguh best.
.
.
6.kenapa malam ini aku rajin plak untuk mengomel disini?sebab aku telah pon keluar berdating dengan si die..
.
.
p/s- cukup dulu untuk hari ini.mengharapkan mood untuk berblogging esok akan datang..

1 comment:

  1. salam kenal :)
    entri saya hari ni juga ada ke'emo'an sedikit di situ hehe :)

    ReplyDelete