TeMaN-TeMaN SaYe!!

Tuesday, October 25, 2011

Termakan Hati. . .

hari ni sy masih belom makan nasi..
akan tetapi sy sudah pon termakan hati.
.
.
.
hurm..
bukan untuk mintak simpati tp sekadar luahan hati..
alangkan mata boleh meluahkan ape saje dengan mengeluarkan air mata,
nie kan pula hati..
okay ase macam x larat tertanggung lagik dah.
.
.
.
dengan perasan rindu yang membuak-buak
dengan perasan yang bercampur baur tak tentu hala
dengan kepala yang sudah seakan-akan mau ting tong
ditambah pula dengan keadaan perut yang chumil ni mintak di isi..
.
.
.
aku termakan hati sangat sangat sangat terasa dengan orang-orang keliling yang tak reti nak jaga hati dan perasaan orang.tak pandai nak jaga sensitiviti orang lain.
baik dengan percakapan,perbuatan dieorg keadaan depan mahupun bermsg..
.
.
.
aku tertanye-tanya
adekah ni semua berpunca dari pada diri aku..?
adekah yang tak reti nak jaga hati n perasaan orang sekeliling..?
kenapalah aku dikelilingi orang-orang sebegini..?
yaallah yatuhanku kuat kan la semangat aku untuk terus meneruskan kehidupan..
.
.
.

T____T
okay,tengah sedih giler-giler sampai tak terluah kat sini...
tapi shaye masih mampu tersenyum disini...

No comments:

Post a Comment