TeMaN-TeMaN SaYe!!

Wednesday, March 13, 2013

09.03.2013 part 3


assalamuaikum...
maybe this is the last part
for 09.03.2013..
.
.
walaupun tiada perancangan awal tapi kami memang enjoy.
pagi ahad tu. aku bangun the cakap ngan romate. "lapa la.."
then romate aku kata."ha nak makan kat mana? berkelah jom..?"
then setelah ditolak ditambah dari hasil perbincangan maka terterbit la entry ini..
.
.
kali ni biar gambar yang berbicara tentang kegembiraan kami..
berguling-guling dengan monyet...
.
.
ofcoz la pic gadis ni..
sebab die la tuan empunya belog...

jika tergeliat leher untuk tengok pic ni. sila jangan salah empunya belog.
tapi salah kan kecomelan orang yang dalam pic tu.
sebab dia comel n membuatkan anda bersungguh-sungguh untuk tengok die sampai tergeliat leher.
ok. sila muntah dengan statement yang di beri
 .
.
posing tetengah panas.
kau sanggup?
.
.
.
.

still with the gorgeous2 nurse
.
.

ok fine. saya di pinggir kan oleh mereka.
atas sikap kejam saya.
.
.

owh we re awesome..
.
.


oh no. 6 vs 1. ni ketidak stabilan..
.
.


.
.

tetiba cam nampak chubby skit yang bertudung biru.
xpasal-pasal
.
.

we have a teamwork.
.
.
okeh sekian saja untuk kali ni..
tamat la sudah entry 09.03.2013
yang karut-mengarut ni.
.
.
but before end..
.
.
this kek for celebrate pas exam..
then sekali lagi sangat2 bersyukur dengan nikmat allah.
alhamdulillah
cik ieja antara yang top 15 org pelatih yang cemerlang dalam peperiksaan kali ni..
mengharap agar kejayaan akan terus berpihak kepada saya untuk exam akan datang..
i,Allah..
.
.

.
.
be a best student among the top
adalah hadiah buat bunda di kampung yang sentiasa menjadi tulang belakang
saya untuk terus berjaya...
.
.
k daaaa...

No comments:

Post a Comment