TeMaN-TeMaN SaYe!!

Wednesday, February 12, 2014

segala nya sudah terlambat...

 salam..
selepas kejadian itu aku jarang-jarang menghupdate tentang cinta..
ceewah.. cinta la sangat kan...
walaupun xde orang yang baca entry ak. xpe ade aku kesah..
sebab belog aku ni dah macam nyawa-nyawa ikan..
.
aaahhh.... abaikan semua itu..
ok. fokus kat ap yang nk disampai kan..
first. sory aku tahu kau baca benda ni.. kan..?
.
bak kate org utara. la ni lagu ni. sudah ang dok baca ni. kita harap depa faham la noh..?
throwback.*apa bnde kau nk cakap ni jijah*
alkisah nya dulu memang aku pernah mencintai kau sepenuh hati.
tapi jodoh. ajal.maut rahsia Allah. mungkin jodoh kita hanya setakat sebagai seorang kawan.
walaupun pernah ade rasa sayang antara kita.cop!rasa cinta n sayang tu sume cerita dulu.
sekarang sory..

.

okeh la cita skit erk. aku ngn kau bercinta monyet hampir 7 tahun.tapi kita dah stop dari monyet love tu hampir 4 tahun. so lama kan. ni aku nk bgtau kat kau. dalam masa clash tu aku still bagi peluang kat kau.
lama juga aku tunggu untuk bagi peluang kat kau, tapi syg kau memang xpenah nk amek peluang yang aku bagi. alhamdulillah aku menerima keputusan kau tu dengan hati yang terbuka. bukan nak tunjuk aku bagus. tapi aku siap mendoakan lagi kebahagian untuk kau dia. then aku pulak yang tak sabar nak attend majlis perkahwinan korang..
.
tu la macam yang aku cakap tadi. jodoh ajal maut sume tu kuasa Allah. ap yang kita boleh buat hanya berdoa je untuk mendapat yang terbaik dariNya. selepas hampir 4 tahun. kau datang balik untuk amek balik cinta kau yang dulu. n kau siap bagi aku lagu cakra khan lagi. "setelah kau tiada". hurm.. sory la bro. tak kan pernah ada kesempatan kedua utk kau.walaupun kau cakap terlambat untuk kau sedari yang aku ni teramat bererti untuk kau.past is past okeh..?
.
aku pernah mendoakan kebahagian untuk. walaupun kau cakap kebahagiaan yang kau dapat tu hanya sementara. tu masalah kau. sekarang izin kan aku untuk bahagia bersama insan yang xpernah jemu mengambil berat tentang aku. yang tak pernah jemu dengan sikap aku yang sentiasa bz sebab aku kan pelatih yang terikat dengan peraturan.please doakan kebahagiaan kami..

.
dengan entry yang terbit ni aku rase dah ade jawapan yang mudah untuk kau fahami.
ok. kau pernah cakap yang kau. xpercaya aku dah ade penganti untuk kau kan. sabar. nanti sampai masa aku akan beritahu sume orang siapakah arjuna dihati aku sekarang ni. buat masa ni cukup lah kenali dia dengan en. mohamad
.
insyaallah next akan ade entry about en. mohamad. tapi en mohamad pesan ini.
"kalau berkawan tu kita kena sorok.sorok kan. kalau kita ade jodoh untuk bertunang plak. masa bertunang tu kita rahsia kan pertunangan kita. bila Allah dah restu. seru kita untu bernikah baru lah kita hebah-hebahkan pernikahan kita itu.."

No comments:

Post a Comment