TeMaN-TeMaN SaYe!!

Monday, October 31, 2011

Sungguh x Best Pagi ni.!!

assalamuaikum ^_^
mempersembahkan awek kamen rider


santapan mate untuk korang di pg hari.. baru terlintas kat kepala hotak aku nak menjawab test oop bersungguh-sungguh walaupun segala bagai toyol aku dah siap kan..
.
.
.
tup tup.. x jd.. kelas di batal kan..
ghase nak hangin la aku.. sebab ak dah siap lelawa dah mcm kat atas tu
(sila muntah beramai2 ye..)
buat mse sekarang aku dah x nak kumpul mimpi dengan bilangan sungguh banyak..
niat di hati yang tulus suci lagi kudus ni,untuk buat perubahan dimasa hadapan.. hakhakhak 
dat coz aku dah nak final exam.. kne la bersengkang mata sikit.. kankankan..?
saya sungguh wanita sejati kan.?
walaupun hati x rela, mata seperti mau letak tongkat motor agar tidak terttup..
.
.
.
bila diberitahu kelas dibatal kan,mula la muka yang comel yang lawa bukan main td tu
berudah bertukar menjadi huduh sebegini rupa..
.
.
.
.
berat la kepala hotak aku klu macam ni..
mnggu ni mmg tersangat2 lah bz...
korang tau 2hb 11 aku bakal menduduki test seramai 3 paper..
(sungguh sekima ayat itu, tp subjek seramai k..?hehehe)
.
.
.
sudah la tu cik ieja oi..
sila pergi mentelaah pe yang patut,sumbat kan kedalam kepala hotak kau...
yang masih memerlukan muatan yang banyak...
.
.
.
ok lah xde ideal yang bernas nak di tempek kan kat sini..
aku simpan kan ideal yang bernas tu untuk aku aplikasi kan kedalam kertas jawapan aku nti..
insyaallah
tp jap..
ade satu lg santapan matabuat korang ..
mempersembahkan gadis chumel di abad ni..
^^
.
.
.

hikhikhik..
.
.
.
k daa..

No comments:

Post a Comment